Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2008 16:48 - С д..то нагоре или първо с левия крак...
Автор: deskabeska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
0



Нещо ми е криво. 
И аз не знам защо, всъщност знам, но не искам да си призная. Срам ме е от мен самата. Хубаво си нареждам живота, а Кръчмаря – вълците го яли. 

Да ама не, както обичаше да казва Петко Бучаров. Като се размърда Кръчмаря, като се развихри, искри виждам посред бял ден. Сама съм си виновна, щом първо действам, а после мисля. Вместо да си се завра в топлото, уютно ъгълче на познатото ежедневие. Вместо да си хапвам по 200гр. соленки всеки ден, аз съм тръгнала да изживявам моменти, да създавам спомени. 

И за какво са ми? Ще ми послужат ли след 30 години вместо топли вълнени чорапи. Ще ми стоплят ли старите пукащи кокали?

Идеята е проста (да не кажа банална)– дали да си останем в скучното, но добре подредено битие или да се хвърлим в неизследваните дебри на неочакваното?


Мамка му и прасе (както обичаше да казва един колега), не знам какво да направя..

А толкова отдавна не ми е било криво, че съм забравила, какво се прави в таквиз моменти – да се понапия ли, да ревна ли като магаре, до скоча от моста на Витиня с бънджи (последния път не ми помогна особено)? И така чудейки се, как точно да отреагирам на смазващото чувство за нищожност, усещам как ежедневието ме повлича и дори забравям конкретната причина за главоболието. Мда едно аспиринче и ще съм на шест.

Та за какво говорехме всъщност?

Я да се мятам на колата и газ към къщи, и без това днес не съм свършила работа за пет пари (щото ми е криво де - което е едно много добро извинение, най-важното уважително) и да си джиткаме с Рая "Не се сърди човече" цяла вечер.



Тагове:   Нагоре,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deskabeska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10396
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930